Skip to Content

post

Anadolu Efes’e Gizli Kamera – Sosyal Medya Yansımaları

date 21 Mart 2013 author category Ajanslar, Sosyal Medya comments 0 Yorum
Facebook'ta Payla�

Yaklaşık bir ay önce yayınlanan “Anadolu Efes’e Gizli Kamera Sürprizi” adlı video bir anda sosyal medyanın gündemine oturmuş, çok kısa sürede paylaşım rekorlarını alt-üst etmiş ve internetten başka TV, gazete ve dergilerde de haber olarak, günlerce konuşulmuştu. TBWA İstanbul imzalı çalışmanın bir hafta sonra da kamera arkasını izlemiştik. Promoqube‘un online medya ölçüm platformu  Sense ‘in yayınladığı infografik sonuçlarına göre video, 30 milyona yakın kişiye erişim sağlamış. Bu rakam, günümüz itibariyle Türkiye’deki internet kullanıcı sayısının %85’i demek olur ki, bu da çalışmanın ne kadar etkili bir çalışma olduğunu ortaya koyuyor. İnfografikte yer alan bilgilere göre video yayınlandıktan sonra ilk üç saat içerisinde, %90 Twitter aracılığyla olmak üzere, 63.560 kişi tarafından toplam 80 bin paylaşım gerçekleşmiş. İlk iki hafta içerisinde ise 2 milyonu Youtube’da olmak üzere toplam 4 milyon izleme gerçekleşmiş. Videonun diğer sosyal medya araçları üzerindeki etkisi infografikte…

 

tag

Bunlar da ilginizi çekebilir!

Emrah Cengiz

Yazan Emrah Cengiz

infografik.com.tr kurucusu. İTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü mezunu. 2002 -2012 yılları arasında dijital marketing sektöründe tasarımcı ve proje yöneticisi olarak çalıştı. 2013 Ocak ayında infografik ve veri görselleştirme odaklı Türkiye'nin ilk dijital reklam ajansını kurdu. İnternet Sitesi: emrahcengiz.com

Yorumunuzu Paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir