Skip to Content

post

Türkiye E-Ticaret Pazarı – 2014

date 08 Temmuz 2015 author category Dijital Dünya, E-Ticaret, Ekonomi, Teknoloji comments 0 Yorum
Facebook'ta Payla�

Türkiye’de, e-ticaret büyümeye devam ediyor.
Türkiye Bilişim Sanayicileri Derneği – TÜBİSAD ve Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği – ETİD tarafından Deloitte Türkiye‘nin proje danışmanlığı ile “Türkiye e-Ticaret 2014 Pazar Büyüklüğü” raporu hazırlandı.

Rapora göre, Türkiye e-ticaret pazar büyüklüğü, bir önceki seneye göre %35 büyüme ile 18,9 milyar TL’ye ulaştı. En büyük payı 6,8 milyar TL ile tatil-seyahat ve 6,5 milyar TL ile online perakende siteleri üstlenirken, pazarın geri kalanını 3,5 milyar TL ile çok kanallı perakende ve 2,1 milyar TL ile online yasal bahis siteleri oluşturdu. En hızlı büyüme ise %48 ile çok kanallı perakende kategorisinde gerçekleşti.

Diğer detaylar infografikte.

tag

Bunlar da ilginizi çekebilir!

Emrah Cengiz

Yazan Emrah Cengiz

infografik.com.tr kurucusu. İTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü mezunu. 2002 -2012 yılları arasında dijital marketing sektöründe tasarımcı ve proje yöneticisi olarak çalıştı. 2013 Ocak ayında infografik ve veri görselleştirme odaklı Türkiye'nin ilk dijital reklam ajansını kurdu. İnternet Sitesi: emrahcengiz.com

Yorumunuzu Paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir