Skip to Content

category

Kategori: Ajanslar

post

Dijital Pazarlamada 2016 Yılının 10 Trendi

Facebook'ta Paylaş

Dijital dünyada bir çok yenilikle tanıştığımız 2015’i geride bırakırken önümüzdeki yıl nelerle karşılaşacağımızın heyecanını yaşamaya başladık. Her geçen gün daha da popüler hale gelen video içeriklerle daha sık karşılaşacağımız, sanal gerçeklik uygulamalarının hayat bulacağı, mobil uygulamaların artık internet sitelerinin yerini almaya başlayacağı, giyilebilir teknolojilerin günlük hayatımıza entegre olacağı ve infografiklerle daha sık karşılaşacağımız bir 2016 bizi bekliyor.

tag

Bunlar da ilginizi çekebilir!

post

Türkiye’de Mobil İnternet Kullanımı

Facebook'ta Paylaş

Mobil reklam ajansı Move-z BTK 2013-04, Global Web Index ve Google tarafından yayınlanan “Our Mobile Planet” verilerinden yararlanarak Türkiye’de Mobil İnternet Kullanımı başlıklı bir infografik yayınladı.

İnfografikte yer alan verilere göre 49.3 milyon 3G abonesinin bulunduğu Türkiye’de 19 milyon akıllı telefon kullanıcısı bulunuyor. Bu kullanıcıların 5 milyonu I-phone kullanırken, 500 bini I-pad olmak üzere toplam 1.6 milyonu  ise tablet bilgilsayar kullanıcısı. Facebook’a erişim sağlayan cihaz sayısı ise 18 milyon.

Nüfusun %44’ünün sosyal medya kullanıcısı olduğu Türkiye’de, mobil internet kullanan bir kişi günde ortalama 2,5 saatini sosyal medyada geçiriyor.

 

tag

Bunlar da ilginizi çekebilir!

post

2012 Türkiye Dijital Reklam Harcamaları

Facebook'ta Paylaş

IAB tarafından açıklanan ADEX – 2012 Dijital Reklam Harcamaları Türkiye Raporu, Happy Digital ve IAB Turkiye ortak çalışması ile infografik olarak yayınlandı. Rapora göre Türkiye’deki dijital reklam harcaması 2012 yılında 943 milyon olarak gerçekleşti. Bu rakam, 721 milyon olarak gerçekleşen 2011 yılı  %30 üzerinde. Dijital reklam yatırımlarında liderlik, 448 milyon TL ile arama motoru reklamlarında. Onu 374 milyon TL ile gösterim odaklı display reklamlar, 76 milyon TL ile ilan sayfaları reklamları ve 36 milyon TL ile mobil reklamlar takip ediyor. E-mail ve oyun içi reklam harcamaları ise 9 milyon TL ile son sırada.

2011 yılı ile kıyaslandığında %30 gibi dev bir büyüme gösteren dijital reklam sektörünün önümüzdeki yıllarda bu büyüme ivmesini sürdürmesini bekliyoruz.

tag

Bunlar da ilginizi çekebilir!